"Ja, jag kan ju inte laga en skärm över telefonen"

Hej. 
 
Jag köpte en rymdgrå, sprillans sprollans ny macbook i början av december när min föråldrade silvriga tackade för sin tid. Riktigt nöjd och glad första tre veckorna var jag, att äntligen, äntligen kunna googla saker. föra skolanteckningar och maila utan att behöva klicka undan tio pop-up-rutor innan och alltid ha laddningssladden pluggad i eluttaget. 
 
Nu flimrar skärmen och jag kan inte få den lagad av support för det finns inga reservdelar, så jag är lite sad och ganska mad. 
 
"Ovanligt" sa någon snubbe i butiken. 
 
"Märkligt", sa någon annan snubbe i samma butik.
 
"Jag kan inte laga din skärm via telefon" sa apples kundtjänstmänniska till mig igår. Nähä, din lustigkurre, det visste jag inte. Ett telefonsamtal på 36 minuter helt åt pipan. Blev hänvisad att ringa tre supporterställen för och höra om det ändå finns reservdelar och så att det kanske går på garatin. KANSKE??!! Nu har jag svarat på apples enkät som skickades ut efter vårt samtal och passivt aggresivt skrivit ut mitt missnöje.
 
Ny kamp till helgen när jag är tillbaka (imorgon kväll) i Umeå.
 
Annars ska det bli roligt att komma tillbaka till björkarnas stad och börja med psykologi efter en tenta. 
 
Hejsves. 
vardagsliv | |
From the top